Świetnie, że się zapisałaś!

Nie mogę się doczekać naszych spotkań w dniach 9-13 września.

Zapisz je w kalendarzu, aby nie wyleciało Ci z głowy, bo będą naprawdę konkretne.

W podziękowaniu za Twoje zaufanie mam dla Ciebie NIESPODZIANKĘ

Ale uwaga widzisz tę stronę tylko raz, a oferta ważna jest 30 minut

Twoja szansa przepada za:

Już dziś możesz wspólnie ze mną rozpocząć budowanie swojej marki osobistej w internecie w 5 prostych krokach.

Tak! Ze mną wszystko jest superproste — to moja domena i talent!

Przez najbliższe 30 minut, możesz dołączyć do mojego kultowego już kursu online 400 zł taniej!

“ZBUDUJ MARKĘ OSOBISTĄ W SOCIAL MEDIACH W 5 PROSTYCH KROKACH”

Nie chcesz, by budowanie Twojej marki osobistej zajęło Ci dekadę i pochłaniało całe dni na kręceniu bezsensownych rolek, które niewiele wnoszą do Twojego biznesu?

Podejdź do tego strategicznie!
Naucz się budować wizerunek ekspertki, aby Twoja komunikacja i treści, które tworzysz w Social Media, wzbudzały zaufanie klientów i przyciągały społeczność osób, które potrzebują Twoich produktów i usług! Nie tracąc przy tym autentyczności!

I zrób to w 5 prostych krokach razem ze mną!

Czy wiesz, że

budowanie marki osobistej w Social Media to niezbędny element, gdy chcesz sprzedawać swoją wiedzę w internecie?

Ale co to tak naprawdę znaczy?

Czy wystarczy odkryć sekret działania algorytmów, by łapać lajki i wyświetlenia? Czy może lepiej skupić się na kręceniu wiralowych rolek, które złapią milionowe zasięgi? Jak właściwie się do tego zabrać, jak przełożyć na sprzedaż, aby przyniosło to pożądany efekt i rozwój biznesu?

Potrzeba, abyś zrozumiała jedną rzecz…

Nawet jeśli odkryjesz tajniki algorytmów, a każde Twoje zdjęcie będzie niczym z Hollywood, to nic to nie da, jeśli w Twoich treściach brakuje dawania wartości, odpowiedniego stylu komunikacji i elementów budowania wizerunku.
Ty sama jesteś marką osobistą i głównym fundamentem swojego biznesu.
To, jaka jest Twoja komunikacja, jak rozumiesz potrzeby swojej grupy docelowej, jak budujesz zaufanie, wpływa na to, czy odbiorcy skorzystają z Twoich usług, czy może pójdą do konkurencji – do kogoś, kto wzbudza większy autorytet i bardziej pozycjonuje się na eksperta, który rozwiąże ich problem.

Nawet najlepszy na świecie kurs online nie będzie się sprzedawał, jeśli nie stoi za nim autentyczny wizerunek twórcy i spójna strategia marki osobistej.

A teraz mam nadzieję, że siedzisz, bo obalę dwa popularne mity

Pierwszy mit

“Liczy się jak największa liczba obserwujących” 

To nieprawda. Od ilości ważniejsza jest jakość. Można mieć dużą społeczność i trudności w sprzedawaniu swoich produktów czy usług – a tym samym problem z rozwojem biznesu. Można też mieć małą ilość odbiorców, ale na tyle zaangażowaną, że dzięki niej biznes rośnie. Mało tego! Nie chodzi o to, by być na bieżąco z nowinkami i co chwila zaskakiwać swoich odbiorców nowymi formatami.
Chodzi o to, by podejść do budowania marki w Social Media w 100% strategicznie, autentycznie i spójnie, aby za rozwojem społeczności szedł rozwój biznesu.

Drugi mit
“Media społecznościowe nie sprzedają i nie przekładają się na rozwój biznesu”
Tak jest – jeśli nie daje się wartości i nieumiejętnie tworzy treści. W efekcie pozyskujemy odbiorców, a nie potencjalnych klientów. Jeśli Social Media są dla Ciebie miłym spędzaniem czasu – nie ma problemu. Gorzej, jeśli na budowaniu społeczności opierasz swój biznes i nie działa to tak, jak powinno.

Jeśli poświęcasz dużo czasu na aktywność swojej marki w Social Media i wciąż masz wrażenie, że to nie przynosi Ci klientów, to jest to znak, że jeszcze nie opanowałaś fundamentalnej wiedzy.

Nie martw się – to nie jest trudne. Wystarczy dowiedzieć się, jak budować swój wizerunek w sieci i jaka komunikacja przyciągnie do Ciebie osoby, dla których to, co robisz, będzie ogromną wartością.

Chcesz zbudować wizerunek profesjonalistki, który jest autentyczny, wzbudza zaufanie i przyciąga do Twojego biznesu odpowiednie osoby?

 

Jeśli tak, to zobacz, jak kurs “Marka osobista w 5 prostych krokach” pomoże Ci zbudować wizerunek, który pokochają Twoi potencjalni klienci:

Zrozumiesz, czym jest marka osobista i jakie nieintuicyjne elementy wpływają na to, jak postrzega Cię Twoja społeczność

Poznasz tajniki pozycjonowania siebie jako eksperta, dzięki czemu Twoi odbiorcy będą pewni, że jesteś najlepszą osobą, która swoimi produktami/usługami rozwiąże ich problem

Dowiesz się, dlaczego budowanie spójnego i autentycznego wizerunku to jedyna słuszna droga i jak na tych wartościach oprzeć swoją komunikację“Koło Marketingowe - Twoje centrum dowodzenia” - wartość 390 zł - jak praktycznie podejść do tematu marketingu, by Twój biznes był widoczny i przyciągał ciągle nowych klientów

Zrozumiesz, czym jest nisza i dlaczego nie powinnaś być dla wszystkich, a tylko dla określonej grupy odbiorców

Odkryjesz, jakie treści tworzyć i jak komunikować się ze społecznością, aby Twoje działania przyciągały osoby, które potrzebują Twoich produktów

W łatwy sposób określisz swoją identyfikację wizualną oraz poznasz fundamenty psychologii kolorów, aby być bardziej zapamiętana przez swoich odbiorców w Social Media i rozumieć, jak kolory Twojej marki wpływają na ich emocje

Sprawisz, że Social Media będą wspierały proces zakupowy Twoich klientów na każdym etapie – zarówno przy pierwszym punkcie styku z Twoją marką, jak i przy podejmowaniu decyzji o pierwszym zakupie lub gdy stają się lojalnymi klientami i wielokrotnie decydują się na zakup właśnie od Ciebie

Dowiesz się, co to znaczy mieć “marketing stamina” i jak stworzyć strategię marketingową w mediach społecznościowych, aby oprzeć sprzedaż na dawaniu wartości obserwującym, a nie na nachalnej sprzedaży, która będzie męczyć i nudzić odbiorców

Wartość tego kursu online to 497 zł,
ale ja mam dla Ciebie naprawdę niepowtarzalną szansę, by skorzystać z jego dobrodziejstw o 400 zł taniej – czyli za 97 zł!

Czy jesteś gotowa, by poznać strategiczne fundamenty, które wywindują Ciebie jako godną zaufania ekspertkę w swojej branży, pomogą przyciągać klientów bez straty czasu na bezsensowne działania w Social Media?

Dołączając do kursu “Marka osobista w 5 prostych krokach” otrzymujesz:

  • Roczny dostęp do kursu online “Marka osobista w 5 prostych krokach” – 5 video modułów, które krok po kroku poprowadzą Cię w stronę skutecznej marki eksperckiej
  • Zadania do wykonania, dzięki czemu szybciej i skuteczniej wdrożysz pozyskaną wiedzę,
  • Dostęp do nagranych audytów mediów społecznościowych innych biznesów online – czyli case study, aby pogłębić Twoją wiedzę i zobaczyć, jak wygląda budowanie wizerunku w praktyce
  • BONUS! Otrzymasz e-book ‘11 kroków do sprzedawania swojej wiedzy online’

I na koniec pamiętaj, że…

Marka osobista to Ty.

A dokładniej – to, jak widzą Cię inni. Jesteś przedsiębiorczynią i to Twoja odpowiedzialność, aby być odpowiednio postrzegana przez odbiorców. To Twoja rola, aby wykorzystywać autentyczną i przemyślaną komunikację do budowania społeczności potencjalnych klientów. 

Twoi odbiorcy muszą mieć pewność, że to właśnie Ty rozwiążesz ich problem. Muszą Ci ufać i widzieć w Tobie autorytet – jeśli dzielisz się wiedzą, to najprawdopodobniej jesteś w miejscu, do którego oni dążą. Jednocześnie muszą darzyć Cię sympatią, powielać Twoje wartości i rezonować z Tobą jako osobą. Nie będą mieli tej szansy, jeśli nie uświadomisz im tego poprzez odpowiednie treści, wizerunek i sposób komunikacji!

Jesteś największą wartością swojej marki, dlatego naucz się być najlepszą wersją siebie.

 

Czy chcesz już teraz zacząć budować swoją markę osobistą, by położyć strategiczne fundamenty pod rozwój swojego biznesu online?