Byś zaczęła strategicznie myśleć o budowaniu swojej marki eksperckiej na rynku usług rozwojowych
I jak je zaopiekować, byś mogła mieć przestrzeń na zmienianie świata na lepsze nie martwiąc się o finanse
By w efekcie móc sięgać po stawki premium i budować rozpoznawalną markę ekspercką jako coach/mentor/trener.
Oraz co zrobić by je pokonać i zbudować dochodowy biznes.
Tak byś nie traciła czasu i była skupiona na tym co niezbędne.
Prowadząca:
dr Karolina Kizińska
Przedsiębiorczyni, muzyk, właścicielka dwóch spółek, mentorka kobiecych biznesów online, autorka książki „Superkobiety Onlajnu, czyli jak się spełniać w biznesie (online)”
Choć do świata internetu przymusiła ją pandemia, zamykając drzwi jej muzycznych placówek stacjonarnych, świetnie się w nim odnalazła. W 2,5 roku rozwinęła swój biznes online od 0 do niemal 1.000.000 zł przychodu (rocznie). W 10-dniowej kampanii wygenerowała przychód wielkości 200.000 zł – dwukrotnie w ciągu 5 miesięcy.
Otwarcie mówi, że za jej sukcesem stoi nie tylko mądra praca, ale również szkolenia, w które inwestuje, by mądrze wyskalować swój biznes. To dzięki nim dokonuje błyskawicznych przeskoków w rozwoju własnego biznesu. Ten model wchodzenia na wyższy poziom przekazuje swoim kursantom.
Z sukcesem uczy przedsiębiorcze kobiety, jak znaleźć pomysł na siebie, zniszować go, by na tej podstawie budować, rozwijać, automatyzować i skalować biznes online.
Robi to poprzez kursy, szkolenia, mastermindy oraz kilkumiesięczne programy mentoringowe premium.
Głęboko wierzy, że każdy ma Supermoce, na bazie których już teraz może oprzeć budowanie własnego biznesu online. A jej misją jest pomagać je odkryć, opakować w produkty cyfrowe i nauczyć sprzedawać, by zmienić je w biznes i móc świetnie na tym zarabiać.
W swojej pracy pomogła już wielu coachkom, trenerkom i mentorkom skutecznie zniszować ich usługi i wykorzystać pełen potencjał możliwości internetu, by rozwinąć biznes z satysfakcjonującymi dochodami.
Kliknij poniżej i dołącz do webinaru, dzięki któremu nauczysz się mądrze łączyć wspieranie innych w rozwoju z budowaniem biznesu i marki eksperckiej.