Wyzwanie

ZBUDUJ MARKĘ OSOBISTĄ W SOCIAL MEDIA W 5 PROSTYCH KROKACH

Naucz się budować wizerunek eksperta, aby Twoja komunikacja i treści, które tworzysz w Social Media, wzbudzały zaufanie klientów i przyciągały społeczność osób, które potrzebują Twoich produktów i usług!

ISTNIEJĄ DWA POPULARNE MITY NA TEMAT BUDOWANIA MARKI W SOCIAL MEDIA

Pierwszy mit: liczy się jak największa liczba obserwujących. 

To nieprawda. Od ilości ważniejsza jest jakość. Można mieć dużą społeczność i trudności w sprzedawaniu swoich produktów czy usług - a tym samym problem z rozwojem biznesu. Można też mieć małą ilość odbiorców, ale na tyle zaangażowaną, że dzięki niej biznes rośnie.

Mało tego! Nie chodzi o to, by być na bieżąco z nowinkami i co chwila zaskakiwać swoich odbiorców nowymi formatami. Chodzi o to, by podejść do budowania marki w Social Media w 100% strategicznie, autentycznie i spójnie, aby za rozwojem społeczności szedł rozwój biznesu.

Drugi mit: media społecznościowe nie sprzedają i nie przekładają się na rozwój biznesu.

Tak jest - jeśli nie daje się wartości i nieumiejętnie tworzy treści. W efekcie pozyskujemy odbiorców, a nie potencjalnych klientów. Jeśli Social Media są dla Ciebie miłym spędzaniem czasu - nie ma problemu. Gorzej, jeśli na budowaniu społeczności opierasz swój biznes i nie działa to tak, jak powinno. Jeśli poświęcasz dużo czasu na aktywność swojej marki w Social Media i wciąż masz wrażenie, że to nie przynosi Ci klientów, to jest to znak, że jeszcze nie opanowałaś fundamentalnej wiedzy. Nie martw się - to nie jest trudne. Wystarczy dowiedzieć się jak budować swój wizerunek w sieci i jaka komunikacja przyciągnie do Ciebie osoby, dla których to, co robisz, będzie ogromną wartością.

DLACZEGO BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU MARKI OSOBISTEJ JEST TAK WAŻNE?

Nawet jeśli odkryjesz sekret działania algorytmów, a każde Twoje zdjęcie będzie niczym z Hollywood, to nic to nie da, jeśli w Twoich treściach brakuje dawania wartości, odpowiedniego stylu komunikacji i elementów budowania wizerunku.

Jesteś marką osobistą i głównym fundamentem swojego biznesu.

To, jaka jest Twoja komunikacja, jak rozumiesz potrzeby swojej grupy docelowej, jak budujesz zaufanie wpływa na to, czy odbiorcy skorzystają z Twoich usług, czy może pójdą do konkurencji - do kogoś, kto wzbudza większy autorytet i bardziej pozycjonuje się na eksperta, który rozwiąże ich problem.

Nawet najlepszy na świecie kurs online, e-book czy inny produkt lub usługa nie będą się sprzedawać, jeśli nie stoi za nim autentyczny wizerunek twórcy i spójna strategia marki osobistej.

Chcesz zbudować wizerunek profesjonalistki, który jest autentyczny, wzbudza zaufanie i przyciąga do Twojego biznesu odpowiednie osoby?

Marka osobista to Ty. A dokładniej - to, jak widzą Cię inni. Jesteś przedsiębiorczynią i to Twoja odpowiedzialność, aby być odpowiednio postrzegana przez odbiorców. To Twoja rola, aby wykorzystywać autentyczną i przemyślaną komunikację do budowania społeczności potencjalnych klientów. Pamiętaj o tym.

Twoi odbiorcy muszą mieć pewność, że to właśnie Ty rozwiążesz ich problem. Muszą Ci ufać i widzieć w Tobie autorytet - jeśli dzielisz się wiedzą, to najprawdopodobniej jesteś w miejscu, do którego oni dążą. Jednocześnie muszą darzyć Cię sympatią, powielać Twoje wartości i rezonować z Tobą jako osobą. Nie będą mieli tej szansy, jeśli nie uświadomisz im tego poprzez odpowiednie treści, wizerunek i sposób komunikacji!

Sprawdź, czy potrzebujesz skupić się na budowaniu wizerunku swojej marki:

Czym się wyróżniasz?
Jak Cię widzą odbiorcy i klienci?
Co o Tobie myślą?
W czym ich zdaniem się specjalizujesz?
Jaką historię opowiadasz?
Jak tworzyć odpowiednie treści w social media?

Jeśli masz problem by odpowiedzieć na te pytania to znak, że nie kreujesz swojej marki świadomie, a tym samym utrudniasz sobie docieranie do właściwych klientów.

Pomyśl o markach odzieżowych. Inaczej kreuje swój wizerunek marka ekskluzywna, jak Louis Vuitton, inaczej marka "sieciówka" jak H&M. W ramach marek ekskluzywnych inaczej komunikuje się Ralph Lauren a inaczej Moschino. Nie cena ma znaczenie ale to jaki komunikat wysyła osoba nosząca ubrania danej marki. Komunikuje wartości i hasła przez tą markę wyznawane. Klasyka i sportowa elegancja Laurena? Czy krzykliwe szaleństwo Moschino? Eksperci wiedzą, że trzeba się wyróżniać i mówić do konkretnego klienta. Walczą o swój"kawałek tortu". A odbiorcy dobrze wiedzą czym dana marka się charakteryzuje.

Ty też musisz wiedzieć jaki jest Twój kawałek tortu i jak chcesz być dla osób z tego kawałka postrzegana. Bez udawania. Bez tracenia na autentyczności.

Twoja marka ma być spójna z Tobą i Twoimi wartościami. Twoim stylem i Twoją energią. Jedyna w swoim rodzaju. Jeśli tak nie jest - czas to zmienić. Im szybciej to zrobisz, tym szybciej klienci będą szukać Ciebie a nie odwrotnie.

Będąc online chcesz budować markę eksperta. Nisza nie ma znaczenia - bycie EKO, uczenie makijażu, tworzenie kursów o szydełkowaniu czy e-booków o Excelu.

Jesteś wyjątkowa.

Niech Twoja marka to odzwierciedla.

Nie chodzi o to, by kogoś udawać, ale by świadomie komunikować siebie i swoje produkty tak, by być rozpoznawalną w swojej niszy i działać w zgodzie ze sobą. Autentyczność to podstawa.

Zobacz, jak kurs WYZWANIE "Marka osobista w 5 prostych krokach" pomoże Ci zbudować wizerunek, który pokochają Twoi potencjalni klienci:

Zrozumiesz, czym jest marka osobista i jakie nieintuicyjne elementy wpływają na to, jak postrzega Cię Twoja społeczność

Poznasz tajniki pozycjonowania siebie jako eksperta, dzięki czemu Twoi odbiorcy będą pewni, że jesteś najlepszą osobą, która swoimi produktami/usługami rozwiąże ich problem

Dowiesz się, dlaczego budowanie spójnego i autentycznego wizerunku to jedyna słuszna droga i jak na tych wartościach oprzeć swoją komunikację

Zrozumiesz, czym jest nisza i dlaczego nie powinnaś być dla wszystkich, a tylko dla określonej grupy odbiorców

Odkryjesz, jakie treści tworzyć i jak komunikować się ze społecznością, aby Twoje działania przyciągały osoby, które potrzebują Twoich produktów

W łatwy sposób określisz swoją identyfikację wizualną oraz poznasz fundamenty psychologii kolorów, aby być bardziej zapamiętana przez swoich odbiorców w Social Media i rozumieć, jak kolory Twojej marki wpływają na ich emocje

Sprawisz, że Social Media będą wspierały proces zakupowy Twoich klientów na każdym etapie - zarówno przy pierwszym punkcie styku z Twoją marką, jak i przy podejmowaniu decyzji o pierwszym zakupie lub gdy stają się lojalnymi klientami i wielokrotnie decydują się na zakup właśnie od Ciebie

Dowiesz się, co to znaczy mieć "marketing stamina" i jak stworzyć strategię marketingową w mediach społecznościowych, aby oprzeć sprzedaż na dawaniu wartości obserwującym, a nie na nachalnej sprzedaży, która będzie męczyć i nudzić odbiorców

Jesteś największą wartością swojej marki, dlatego naucz się być najlepszą wersją siebie.

Prowadząca:

Karolina Kizińska

Przedsiębiorczyni, muzyk, właścicielka marek Superkobiety Onlajnu i Kompozytornia.

Z sukcesem tworzę i sprzedaję kursy online na rynku polskim i amerykańskim. 

W czasie pandemii stanęłam u progu zamknięcia biznesów stacjonarnych (placówek edukacyjnych) i udało mi się tego uniknąć, dzięki przychodom z działalności online. Wiele musiałam się wtedy nauczyć i wiele rzeczy zrozumieć, dlatego zdecydowałam się pomagać kreatywnym kobietom przejść tą samą ścieżkę, którą ja pokonałam. 

W 1,5 roku stworzyłam 10 kursów online, napisałam 5 e-booków i książkę "Superkobiety Onlajnu czyli Jak się spełnić w biznesie (online)".

Wykreowałam 2 silne marki nie skupiając się na pozyskiwaniu jak największej ilości obserwujących, tylko na stworzeniu wizerunku eksperta i dawaniu wartości - stawiając na jakość.

Pokazuję, jak zbudować strategię biznesu online, okiełznać kwestie techniczne i zarabiać na swojej Supermocy - jednocześnie budując bezpieczeństwo finansowe.

Udowadniam, że można łączyć macierzyństwo i dobrze prosperujący biznes, który zarabia nawet wtedy, kiedy śpisz lub jesteś z rodziną na wakacjach. 

Wspieram kobiety w drodze do sukcesu!

Dołączając do WYZWANIA “Marka osobista w 5 prostych krokach" otrzymujesz:

- 3 nagrania spotkań na żywo, w których przechodzimy przez 5 kroków budowania Twojej marki 

- Zadania do wykonania, dzięki czemu szybciej i skuteczniej wdrożysz pozyskaną wiedzę,

- Dodatkowe nagranie audytu mediów społecznościowych, dzięki któremu sprawdzisz jak prezentujesz się w social media! 

- BONUSY! Materiały PDF z ćwiczeniami oraz 30 pomysłów na posty w mediach społecznościowych z kalendarzem

Dostęp do Wyzwania otrzymasz natychmiast po zakupie 

CENA wyzwania - 97 zł

harmonogram

NAGRANIE live #1
- Czym jest marka i po co ją budować?
- Elementy marki osobistej
- 3 fazy marki osobistej
- Czas na porządki w Twoich mediach społecznościowych
- Zadanie #1

NAGRANIE live #2
- Co to znaczy marka eksperta?
- Co Cię wyróżnia?
- Dlaczego warto iść w stronę marki eksperckiej
- Jak zbudować silny autorytet?
- Twoja historia
- Zadanie #2

NAGRANIE Audyt Social Media
- Zrobiłaś porządki w swoich Social Mediach?
- Czas na Audyt!
- Obejrzyj nagranie i na podstawie uwag z video sprawdź co Ty możesz zmienić w Twoich mediach społecznościowych by Twoja marka komunikowała właściwie
- Czas na wykonanie zadań #1 i #2

NAGRANIE live #3
- Komunikacja Twojej marki
- Sposoby na dawanie wartości odbiorcom
- Jakie treści tworzyć?
- Jak monetyzować markę osobistą?
- Jak reklamować markę osobistą?
- Zadanie #3

Co mówią o wyzwaniu klientki?

Kliknij poniżej, dołącz do wyzwania i stwórz markę osobistą, która zarabia!

Dostęp do nagrań z wyzwania otrzymasz zaraz po zakupie

Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Superkobiety Onlajnu sp. z o.o. - 2022 - Regulamin  Polityka prywatności

Krok 1 z 2

50% Complete ...

Dokonując zapisu wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Superkobiety Onlajnu sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Wiesiołkowa 24 (Administrator danych). Mogę cofnąć zgodę w każdym czasie. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych.

Close

Polityka prywatności
Regulamin

Dołącz do grupy

Obserwuj na: