Strona główna » Wyzwanie marka osobista w 5 krokach

Wyzwanie marka osobista w 5 krokach

Wyzwanie

ZBUDUJ MARKĘ OSOBISTĄ W SOCIAL MEDIA W 5 PROSTYCH KROKACH

Naucz się budować wizerunek eksperta, aby Twoja komunikacja i treści, które tworzysz w Social Media, wzbudzały zaufanie klientów i przyciągały społeczność osób, które potrzebują Twoich produktów i usług!

ISTNIEJĄ DWA POPULARNE MITY NA TEMAT BUDOWANIA MARKI W SOCIAL MEDIA

Pierwszy mit: liczy się jak największa liczba obserwujących. 

To nieprawda. Od ilości ważniejsza jest jakość. Można mieć dużą społeczność i trudności w sprzedawaniu swoich produktów czy usług – a tym samym problem z rozwojem biznesu. Można też mieć małą ilość odbiorców, ale na tyle zaangażowaną, że dzięki niej biznes rośnie. Mało tego! Nie chodzi o to, by być na bieżąco z nowinkami i co chwila zaskakiwać swoich odbiorców nowymi formatami. Chodzi o to, by podejść do budowania marki w Social Media w 100% strategicznie, autentycznie i spójnie, aby za rozwojem społeczności szedł rozwój biznesu.

Drugi mit: media społecznościowe nie sprzedają i nie przekładają się na rozwój biznesu.

Tak jest – jeśli nie daje się wartości i nieumiejętnie tworzy treści. W efekcie pozyskujemy odbiorców, a nie potencjalnych klientów. Jeśli Social Media są dla Ciebie miłym spędzaniem czasu – nie ma problemu. Gorzej, jeśli na budowaniu społeczności opierasz swój biznes i nie działa to tak, jak powinno. Jeśli poświęcasz dużo czasu na aktywność swojej marki w Social Media i wciąż masz wrażenie, że to nie przynosi Ci klientów, to jest to znak, że jeszcze nie opanowałaś fundamentalnej wiedzy. Nie martw się – to nie jest trudne. Wystarczy dowiedzieć się jak budować swój wizerunek w sieci i jaka komunikacja przyciągnie do Ciebie osoby, dla których to, co robisz, będzie ogromną wartością.

DLACZEGO BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU MARKI OSOBISTEJ JEST TAK WAŻNE?

Nawet jeśli odkryjesz sekret działania algorytmów, a każde Twoje zdjęcie będzie niczym z Hollywood, to nic to nie da, jeśli w Twoich treściach brakuje dawania wartości, odpowiedniego stylu komunikacji i elementów budowania wizerunku. Jesteś marką osobistą i głównym fundamentem swojego biznesu. To, jaka jest Twoja komunikacja, jak rozumiesz potrzeby swojej grupy docelowej, jak budujesz zaufanie wpływa na to, czy odbiorcy skorzystają z Twoich usług, czy może pójdą do konkurencji – do kogoś, kto wzbudza większy autorytet i bardziej pozycjonuje się na eksperta, który rozwiąże ich problem. Nawet najlepszy na świecie kurs online, e-book czy inny produkt lub usługa nie będą się sprzedawać, jeśli nie stoi za nim autentyczny wizerunek twórcy i spójna strategia marki osobistej.

Chcesz zbudować wizerunek profesjonalistki, który jest autentyczny, wzbudza zaufanie i przyciąga do Twojego biznesu odpowiednie osoby?

Marka osobista to Ty. A dokładniej – to, jak widzą Cię inni. Jesteś przedsiębiorczynią i to Twoja odpowiedzialność, aby być odpowiednio postrzegana przez odbiorców. To Twoja rola, aby wykorzystywać autentyczną i przemyślaną komunikację do budowania społeczności potencjalnych klientów. Pamiętaj o tym.

Twoi odbiorcy muszą mieć pewność, że to właśnie Ty rozwiążesz ich problem. Muszą Ci ufać i widzieć w Tobie autorytet – jeśli dzielisz się wiedzą, to najprawdopodobniej jesteś w miejscu, do którego oni dążą. Jednocześnie muszą darzyć Cię sympatią, powielać Twoje wartości i rezonować z Tobą jako osobą. Nie będą mieli tej szansy, jeśli nie uświadomisz im tego poprzez odpowiednie treści, wizerunek i sposób komunikacji!

Sprawdź, czy potrzebujesz skupić się na budowaniu wizerunku swojej marki:

Czym się wyróżniasz?Jak Cię widzą odbiorcy i klienci?Co o Tobie myślą?W czym ich zdaniem się specjalizujesz?Jaką historię opowiadasz?Jak tworzyć odpowiednie treści w social media?

Jeśli masz problem by odpowiedzieć na te pytania to znak, że nie kreujesz swojej marki świadomie, a tym samym utrudniasz sobie docieranie do właściwych klientów.Pomyśl o markach odzieżowych. Inaczej kreuje swój wizerunek marka ekskluzywna, jak Louis Vuitton, inaczej marka “sieciówka” jak H&M. W ramach marek ekskluzywnych inaczej komunikuje się Ralph Lauren a inaczej Moschino. Nie cena ma znaczenie ale to jaki komunikat wysyła osoba nosząca ubrania danej marki. Komunikuje wartości i hasła przez tą markę wyznawane. Klasyka i sportowa elegancja Laurena? Czy krzykliwe szaleństwo Moschino? Eksperci wiedzą, że trzeba się wyróżniać i mówić do konkretnego klienta. Walczą o swój”kawałek tortu”. A odbiorcy dobrze wiedzą czym dana marka się charakteryzuje.Ty też musisz wiedzieć jaki jest Twój kawałek tortu i jak chcesz być dla osób z tego kawałka postrzegana. Bez udawania. Bez tracenia na autentyczności.
Twoja marka ma być spójna z Tobą i Twoimi wartościami. Twoim stylem i Twoją energią. Jedyna w swoim rodzaju. Jeśli tak nie jest – czas to zmienić. Im szybciej to zrobisz, tym szybciej klienci będą szukać Ciebie a nie odwrotnie.

Będąc online chcesz budować markę eksperta. Nisza nie ma znaczenia – bycie EKO, uczenie makijażu, tworzenie kursów o szydełkowaniu czy e-booków o Excelu.

Jesteś wyjątkowa.

Niech Twoja marka to odzwierciedla.

Nie chodzi o to, by kogoś udawać, ale by świadomie komunikować siebie i swoje produkty tak, by być rozpoznawalną w swojej niszy i działać w zgodzie ze sobą. Autentyczność to podstawa.

Zobacz, jak kurs WYZWANIE “Marka osobista w 5 prostych krokach” pomoże Ci zbudować wizerunek, który pokochają Twoi potencjalni klienci:

Zrozumiesz, czym jest marka osobista i jakie nieintuicyjne elementy wpływają na to, jak postrzega Cię Twoja społeczność

Poznasz tajniki pozycjonowania siebie jako eksperta, dzięki czemu Twoi odbiorcy będą pewni, że jesteś najlepszą osobą, która swoimi produktami/usługami rozwiąże ich problem

Dowiesz się, dlaczego budowanie spójnego i autentycznego wizerunku to jedyna słuszna droga i jak na tych wartościach oprzeć swoją komunikację

Zrozumiesz, czym jest nisza i dlaczego nie powinnaś być dla wszystkich, a tylko dla określonej grupy odbiorców

Odkryjesz, jakie treści tworzyć i jak komunikować się ze społecznością, aby Twoje działania przyciągały osoby, które potrzebują Twoich produktów

W łatwy sposób określisz swoją identyfikację wizualną oraz poznasz fundamenty psychologii kolorów, aby być bardziej zapamiętana przez swoich odbiorców w Social Media i rozumieć, jak kolory Twojej marki wpływają na ich emocje

Sprawisz, że Social Media będą wspierały proces zakupowy Twoich klientów na każdym etapie – zarówno przy pierwszym punkcie styku z Twoją marką, jak i przy podejmowaniu decyzji o pierwszym zakupie lub gdy stają się lojalnymi klientami i wielokrotnie decydują się na zakup właśnie od Ciebie

Dowiesz się, co to znaczy mieć “marketing stamina” i jak stworzyć strategię marketingową w mediach społecznościowych, aby oprzeć sprzedaż na dawaniu wartości obserwującym, a nie na nachalnej sprzedaży, która będzie męczyć i nudzić odbiorców

Jesteś największą wartością swojej marki, dlatego naucz się być najlepszą wersją siebie.

Prowadząca:

Karolina Kizińska

Przedsiębiorczyni, muzyk, właścicielka marek Superkobiety Onlajnu i Kompozytornia.

Z sukcesem tworzę i sprzedaję kursy online na rynku polskim i amerykańskim. 

W czasie pandemii stanęłam u progu zamknięcia biznesów stacjonarnych (placówek edukacyjnych) i udało mi się tego uniknąć, dzięki przychodom z działalności online. Wiele musiałam się wtedy nauczyć i wiele rzeczy zrozumieć, dlatego zdecydowałam się pomagać kreatywnym kobietom przejść tą samą ścieżkę, którą ja pokonałam. 

W 1,5 roku stworzyłam 10 kursów online, napisałam 5 e-booków i książkę “Superkobiety Onlajnu czyli Jak się spełnić w biznesie (online)”.

Wykreowałam 2 silne marki nie skupiając się na pozyskiwaniu jak największej ilości obserwujących, tylko na stworzeniu wizerunku eksperta i dawaniu wartości – stawiając na jakość.

Pokazuję, jak zbudować strategię biznesu online, okiełznać kwestie techniczne i zarabiać na swojej Supermocy – jednocześnie budując bezpieczeństwo finansowe.

Udowadniam, że można łączyć macierzyństwo i dobrze prosperujący biznes, który zarabia nawet wtedy, kiedy śpisz lub jesteś z rodziną na wakacjach. 

Wspieram kobiety w drodze do sukcesu!

Dołączając do WYZWANIA “Marka osobista w 5 prostych krokach” otrzymujesz:

– 3 nagrania spotkań na żywo, w których przechodzimy przez 5 kroków budowania Twojej marki 

– Zadania do wykonania, dzięki czemu szybciej i skuteczniej wdrożysz pozyskaną wiedzę,

– Dodatkowe nagranie audytu mediów społecznościowych, dzięki któremu sprawdzisz jak prezentujesz się w social media! 

– BONUSY! Materiały PDF z ćwiczeniami oraz 30 pomysłów na posty w mediach społecznościowych z kalendarzem

Dostęp do Wyzwania otrzymasz natychmiast po zakupie 

CENA wyzwania – 97 zł

DOŁĄCZAM DO WYZWANIA!97 ZŁ

harmonogram

NAGRANIE live #1- Czym jest marka i po co ją budować?- Elementy marki osobistej- 3 fazy marki osobistej- Czas na porządki w Twoich mediach społecznościowych- Zadanie #1

NAGRANIE live #2- Co to znaczy marka eksperta?- Co Cię wyróżnia?- Dlaczego warto iść w stronę marki eksperckiej- Jak zbudować silny autorytet?- Twoja historia- Zadanie #2

NAGRANIE Audyt Social Media- Zrobiłaś porządki w swoich Social Mediach?- Czas na Audyt!- Obejrzyj nagranie i na podstawie uwag z video sprawdź co Ty możesz zmienić w Twoich mediach społecznościowych by Twoja marka komunikowała właściwie- Czas na wykonanie zadań #1 i #2

NAGRANIE live #3- Komunikacja Twojej marki- Sposoby na dawanie wartości odbiorcom- Jakie treści tworzyć?- Jak monetyzować markę osobistą?- Jak reklamować markę osobistą?- Zadanie #3

Co mówią o wyzwaniu klientki?

Kliknij poniżej, dołącz do wyzwania i stwórz markę osobistą, która zarabia!

DOŁĄCZAM! 97 ZŁ

Dostęp do nagrań z wyzwania otrzymasz zaraz po zakupie

Wszelkie Prawa Zastrzeżone – Superkobiety Onlajnu sp. z o.o. – 2022 – Regulamin  Polityka prywatności